Ontspanningsweekend

Waar:                Wij zijn op zoek naar een nieuwe locatie!
Kosten:             Eigen bijdrage van € 160,-
Wanneer:         Vanwege het coronavirus hebben wij voor 2020 nog geen weekend kunnen inplannen. De bedoeling is om in het voorjaar 2021 weer een weekend in te gaan plannen. Mocht je interesse hebben, geef dit dan alvast door. Je zit nergens aan vast.

Klik hier om je aan te melden.

Sinds 2014 organiseren wij tweemaal per jaar een ontspanningsweekend voor mensen met kanker. In een ontspannen sfeer met elkaar er tussenuit zijn. Met lotgenoten delen, massage ondergaan, yoga/bewegingsoefeningen doen, lekker wandelen, fietsen en kennis maken met mindfulness. Niet te zwaar, niet te therapeutisch, verwennerij en ontspanning, dat is het doel.

Niets moet, alles mag, met ieders beperkingen wordt rekening gehouden. We gaan lol hebben, lekker bewegen, maar ook stil zijn, naar binnen keren en de rust in onszelf vinden en hopelijk vasthouden.

Strand wandeling Ontspanningsweekend_1
Er gaat een yogadocent mee voor de begeleiding. Daarnaast zullen op zaterdag massages gegeven worden door professionele masseurs, die dit belangeloos doen.

Kosten; de eigen bijdrage voor dit weekend is € 160,- p.p. Dit is inclusief twee nachten in een 1 persoonskamer, vol pension (ontbijt, lunch en diner inbegrepen, koffie, thee en water gedurende de dag en de drankjes tijdens het eten). Daarnaast uiteraard de begeleiding, yoga, mindfulness, massage en andere verrassingen. Het weekend kost per deelnemer ongeveer € 465,-. Dit betekent dat ruim € 300,- per deelnemer komt van fondsen en donateurs. Annuleren van tevoren om medische redenen kan. De kosten worden dan terug betaald. Vanaf een week van tevoren kan dit echter alleen nog om zeer dringende redenen in overleg. Bij annulering op het moment van het weekend, kunnen geen kosten meer terugbetaald worden.

Dit weekend is voor iedereen, die kanker heeft (gehad). Juist de diversiteit zal ervoor zorgen dat er altijd ergens (h)erkenning te vinden is en men ook ondersteuning aan elkaar kan bieden en van elkaar kan krijgen. Wil je mee, geef je snel op, er is namelijk plek voor maximaal 12 deelnemers. Let op; je kunt maar eenmaal meedoen aan dit weekend! Inschrijvingen van mensen, die al eens aan ons ontspanningsweekend hebben meegedaan, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.