Ontspanningsweekend

Waar:                Landgoed Zonheuvel in Doorn
Kosten:             Eigen bijdrage van € 160,-
Wanneer:         23 t/m 25 april 2021. We organiseren dit weekend corona proof! Let op; het weekend is VOLGEBOEKT! Aanmelden kan evt voor reservelijst of om op de hoogte te worden gehouden van een volgend weekend in het najaar van 2021.

Klik hier om je aan te melden.

Sinds 2014 organiseren wij tweemaal per jaar een ontspanningsweekend voor mensen met kanker. In een ontspannen sfeer met elkaar er tussenuit zijn. Met lotgenoten delen, massage ondergaan, yoga/bewegingsoefeningen doen, lekker wandelen, en heerlijk eten. Niet te zwaar, niet te therapeutisch, verwennerij en ontspanning, dat is het doel.

Niets moet, alles mag, met ieders beperkingen wordt rekening gehouden. We gaan lol hebben, lekker bewegen, maar ook stil zijn, naar binnen keren en de rust in onszelf vinden en hopelijk vasthouden. Het programma is dan ook facultatief. Als je even geen zin hebt, blijf je lekker op je kamer, of je gaat het bos in voor een fijn moment voor jezelf.

Strand wandeling Ontspanningsweekend_1
Het programma bestaat uit yin yoga, een klankmeditatie, yoga nidra/restorative yoga en een stiltewandeling. Daarnaast zullen op zaterdag massages gegeven worden door professionele masseurs, die dit belangeloos doen.

Kosten; de eigen bijdrage voor dit weekend is € 160,- p.p. Dit is inclusief twee nachten in een 1 persoonskamer, vol pension (ontbijt, lunch en diner inbegrepen, koffie, thee en water gedurende de dag). Daarnaast uiteraard de begeleiding, yoga,  massage etc. Annuleren van tevoren om medische redenen kan. De kosten worden dan terug betaald. Vanaf een week van tevoren kan dit echter alleen nog om zeer dringende redenen in overleg. Bij annulering op het moment van het weekend, kunnen geen kosten meer terugbetaald worden.

Dit weekend is voor iedereen, die kanker heeft (gehad). Juist de diversiteit zal ervoor zorgen dat er altijd ergens (h)erkenning te vinden is en men ook ondersteuning aan elkaar kan bieden en van elkaar kan krijgen. Wil je mee, geef je snel op, er is namelijk plek voor maximaal 12 deelnemers. Let op; je kunt maar eenmaal meedoen aan dit weekend! Inschrijvingen van mensen, die al eens aan ons ontspanningsweekend hebben meegedaan, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.