Yin yoga weekend voor mensen met kanker

Waar:                Blooming hotel Bergen NH.
Kosten:             €285,- vol pension incl. yogalessen en eigen kamer
Wanneer:         13 t/m 15 september 2019

Klik hier om je aan te melden

Thuiskomen in je lijf; een weekend met yin/restorative yoga speciaal voor mensen met kanker. Met Bianca Grondman.

Yin yoga is een rustige, hele ontspannen vorm van yoga, waarbij je werkt met liggende en zittende houdingen. De houdingen zijn erop gericht het bindweefsel te versoepelen, en worden lang aangehouden. Je keert naar binnen, naar de stilte in jezelf, en komt heerlijk tot rust. Iedereen kan de houdingen aannemen, want er zijn allerlei manieren om ze aan te passen met allerlei hulpmiddelen, kussens, dekentjes etc. Yin is de mooie tegenhanger van ons jachtige yang bestaan. Voor mensen met en na kanker kan deze vorm van yoga helpen om weer ontspanning te vinden, je weer meer thuis te voelen in je lichaam en soepeler te worden.

We zijn daarom superblij dat we kunnen aankondigen dat we zijn gestart met de voorbereidingen voor een yin yoga weekend in het mooie Blooming hotel in Bergen. We krijgen voor dit weekend GEEN sponsoring. We bieden het daarom tegen kostprijs aan. Je betaalt de verblijfskosten van 2 nachten vol pension hotel. De lessen worden op vrijwillige basis gegeven. En uiteraard organiseren wij een en ander vrijwillig. De kosten komen hiermee op €285,- pp inclusief alles! Dit wil zeggen 2 overnachtingen in een eigen 1 persoonskamer, ontbijt, lunch en diner, toegang tot zwembad en sauna, alle yogalessen, gebruik van yogamat en diverse “props/hulpmiddelen”, koffie/thee en water gedurende de hele dag, drankjes tijdens het eten en dat alles in een fijne groep lotgenoten.

In de ochtend starten we de dag met een fijne licht activerende yin les. In de avond werken we vooral met restorative yoga, waarbij je tot een diepe ontspanning komt en hopelijk lekker kunt gaan slapen. We zorgen uiteraard voor voldoende vrije tijd om lekker te niksen. Verder is het programma nog in opbouw. Er zal zeker ook een stiltewandeling plaatsvinden en wie weet wat voor moois verder nog 🙂

Meer weten over yin yoga en de yogadocente?