Verwendag voor vrouwen met kanker

De verwendag 2018 is net achter de rug.  U kunt hier een foto impressie zien van deze mooie dag. De dag werd gesponsord door vele sponsoren. Voor een overzicht, klik hier.

Waar:                 Nog niet bekend
Kosten:             Gratis! Let op; deelname is slechts eenmaal mogelijk!
Wanneer:
       In 2019 zullen wij niet zelf een verwendag organiseren. Wij sluiten aan bij de verwendag(en) vanuit het Erasmus MC. Daar zullen onze vrijwilligers u mooie verwenmomenten bieden.

Jaarlijks organiseren we een grote verwendag voor vrouwen met kanker. Op zo’n dag kunnen mensen met kanker genieten van diverse korte behandelingen, zoals massage, manicure, pedicure, gezichtsbehandelingen, visagie, etc. Ook zijn er leuke en ontspannen workshops te volgen, zoals yoga, mindfulness, kleuradvies etc.

“Ik voel een stuk spanning van me afglijden. Het is zo fijn dat ik dit mag meemaken!”

Een verwendag doet ontzettend goed. Even de ziekte zoveel mogelijk vergeten en helemaal in de watten gelegd worden. Niets moeten, alleen maar genieten.

De verwendagen worden mogelijk gemaakt door de inzet van ca 60 50 vrijwilligers.
De dagen zijn erg populair. Om iedereen een keer aan de beurt te kunnen laten komen, is ons beleid dat iedereen eenmaal mee kan doen aan onze verwendag. Wij vertrouwen erop dat de informatie, die u hierover verstrekt op het aanmeldingsformulier, eerlijk ingevuld is.