Verwendag voor mensen met kanker

Onze verwendag 2020 wordt gesponsord door:

Waar:                Landelijk in individuele praktijken.
Kosten:             Gratis!
Wanneer:
      3 oktober 2020

Er hebben zich meer dan 175 mensen aangemeld. Het merendeel hebben wij kunnen plaatsen voor een gratis behandeling. De inschrijving is nu gesloten!!

Jaarlijks organiseren we een grote verwendag voor mensen met kanker. Op zo’n dag kunnen mensen met kanker genieten van diverse korte behandelingen, zoals massage, manicure, pedicure, gezichtsbehandelingen, visagie, etc. Ook zijn er leuke en ontspannen workshops te volgen, zoals yoga, mindfulness, kleuradvies etc. Door het coronavirus durven wij het nu niet aan een grootschalige dag te organiseren. Dit is dit jaar niet haalbaar. Maar na enig brainstormen hebben wij een alternatief bedacht.

Op 3 oktober stellen in het hele land diverse praktijk een of meer gratis behandelingen beschikbaar aan mensen met kanker. Dit kan zijn een massage, een pedicurebehandeling, een voetreflexmassage, een gezichtsbehandeling etc.

Mensen met kanker kunnen zich hiervoor inschrijven en ook aangeven hoeveel kilometer zij maximaal willen reizen voor de behandeling. Op basis van het aanbod en de vraag zullen wij dan gaan matchen. De behandelaar krijgt van ons, als dit lukt, een lijst met mensen, die wij gematcht hebben en zal zelf contact opnemen om een afspraak te maken voor 3 oktober. In sommige gevallen zal de behandeling niet op 3 oktober plaatsvinden, maar rond die datum, bijvoorbeeld na het weekend of een week later. Dit zullen wij uiteraard laten weten.

Mochten er zich teveel mensen aanmelden in een bepaalde regio, dan zullen wij moeten kiezen. Iedereen kan zich aanmelden, maar wij zullen dan mensen, die korter dan 2 jaar geleden de diagnose kanker hebben gehad en die nog nooit meegedaan hebben met een van onze activiteiten, voorrang geven. Tevens geven wij voorrang aan mensen, die palliatieve behandeling ondergaan.

Desalniettemin kan het dus zijn dat u niet aan de beurt komt, ofwel vanwege de afstand, ofwel omdat er teveel vraag is. Wij vragen hiervoor uw begrip. Na aanmelding krijgt u uiterlijk 2 weken van tevoren te horen of u ingedeeld kan worden.

Mochten er vanwege het corona virus weer ontwikkelingen voordoen, waardoor er weer een (regionale) lockdown plaats zou vinden, dan kunnen de behandelingen uiteraard niet doorgaan. Alles is dus in deze periode onder voorbehoud.

Let op; over de indeling/uitslag, wel of niet aan de beurt gekomen, is geen discussie mogelijk. Op berichten hierover zullen wij NIET reageren. Eventuele vragen zijn wij via email bereikbaar. Telefonisch kunt u ons hierover niet benaderen.

“Ik voel een stuk spanning van me afglijden. Het is zo fijn dat ik dit mag meemaken!”

Hoe dan ook hopen we op deze wijze mensen met kanker even een fijn ontspannend moment te kunnen bieden. Iedere behandelaar bepaalt zelf wat voor behandeling aangeboden wordt en hoelang de behandeling duurt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegeven behandeling. Wij doen alleen de matching.