Verwendag voor mensen met kanker

Waar:                World Trade Centre Rotterdam
Kosten:             Gratis! Let op; deelname is slechts eenmaal mogelijk!
Wanneer:         Voorjaar 2018. Datum nog niet bekend. Opgeven nog niet mogelijk.

Jaarlijks organiseren we een grote verwendag voor vrouwen met kanker. Op zo’n dag kunnen mensen met kanker genieten van diverse korte behandelingen, zoals massage, manicure, pedicure, gezichtsbehandelingen, visagie, etc. Ook zijn er leuke en ontspannen workshops te volgen, zoals yoga, mindfulness, kleuradvies etc.

“Ik voel een stuk spanning van me afglijden. Het is zo fijn dat ik dit mag meemaken!”

Een verwendag doet ontzettend goed. Even de ziekte zoveel mogelijk vergeten en helemaal in de watten gelegd worden. Niets moeten, alleen maar genieten.

De verwendagen worden mogelijk gemaakt door de inzet van ruim 50 vrijwilligers.
De dagen zijn erg populair. Om iedereen een keer aan de beurt te kunnen laten komen, is ons beleid dat mensen, die nog nooit geweest zijn, voorgaan. Anderen kunnen zich opgeven voor de reservelijst. De kans om dan alsnog aan de beurt te komen, is niet gegarandeerd maar zeker wel aanwezig!

Deze dag is alleen maar mogelijk dankzij de ondersteuning van vele sponsoren. Hier kunt u zien wie ons hierin ondersteunden in 2017. Ook kunt u een verslagje van de verwendag van 17 juni 2017 lezen.